Hoofdpijn

Iedereen kent hoofdpijn wel en heeft het wel eens gehad, maar er zijn veel soorten hoofdpijn die elk hun eigen oorzaak hebben. Bij een aantal kan de fysiotherapeut helpen, namelijk bij spanningshoofdpijn en bij hoofdpijn die ontstaat als gevolg van een aandoening in de nek (cervicogene hoofdpijn).

Daarnaast kun je ook last hebben van duizeligheid of de gevolgen van een beroerte. Ook hier zou een fysiotherapeut uitkomst kunnen bieden.

Ouderen fitness, fitness, 60+ fitness, fysiotherapie grave, fysiotherapie Boxmeer, gymnastiek, loopband oefeningen, klachten verminderen, klachten verhelpen, oefentherapie, fysiotherapie

Fysiotherapie Grave, fit, fit Grave, fysiotherapie, fysiotherapie Grave, fysio, fysio Grave, fysiotherapeut, fysiotherapeut Grave, fysiotherapeuten, fysiotherapeuten Grave, fysiobehandeling, fysiobehandeling Grave, fysiopraktijk, fysiopraktijk Grave, fysitherapiepraktijk, fysiotherapiepraktijk Grave, fysiotherapeut, fysiotherapeut Grave, fysiotherapeuten, fysiotherapeuten Grave, bewegen, bewegen Grave, bewegen fysiotherapie Grave, bewegen in Grave, beweging, beweging Grave, beweging Fysiotherapie Grave, beweging in Grave, blessure, blessure Grave, blessure Fysiotherapie Grave